TePe Select x-soft zubní kartáček—1 ks, blistr

Švédské zubní kartáčky TePe Select x-soft se střední trojúhelníkovou hlavicí a plochou rukojetí. Hlavice má 2 500 extra soft vláken s rovným zástřihem. V nabídce je široká barevná škála. Baleno v blistru.

Cena vč. DPH
59 Kč
Dostupnost
skladem 1 ks


PDK: 3515740 | Zbozi: 18105871

Popis produktu

Svédské zubní kartáčky TePe Select x-soft se střední trojúhelníkovou hlavicí a plochou rukojetí. Hlavice má 2 500 extra soft vláken s rovným zástřihem. V nabídce je široká barevná škála. Baleno v blistru.

Užití

TePe Select x-soft se střední trojúhelníkovou hlavicí a plochou rukojetí. Hlavice má 2 500 extra soft vláken s rovným zástřihem. Po nahřátí krčku kartáčku v horké vodě lze hlavici ohnout do požadované polohy.

Dávkování

Zubní kartáček je doporučeno používat minimálně 2x denně (ráno a večer). Při prvních náznacích opotřebování vláken ho vyhoďte a nahraďte novým.

Prevence

Zánětu dásní, paradentózy a mezizubních kazů. Prevence zápachu z úst.

Fakta

hygieny v ČR a řetězcem =, prodejen Péče o zuby©. Z důvodů zvýšení dostupnosti Profimedem poskytovaných služeb svým věrným zákazníkům se společnost strategicky zaměřila na rozšíření sítě obchodů, která dnes čítá 6 obchodů v Praze, 2 obchody v Brně a 10 partnerských obchodů v dalších městech ČR.
Výhledy ohledně dalšího vývoje společnosti jsou odpovídající celému vývoji a povaze
Profimedu. Tím, že se Profimed již od svého prvopočátku zaměřuje na poskytování služeb s vysokým standardem a širokou nabídkou produktů, bude i nadále směřovat své aktivity k získávání inovací stávajících kvalitních produktů, novinek a nových způsobů moderní stomatologie.
Když profesionální péči, tak Péči o zuby a tělo! Struktura Profimedu se dělí na dvě základní divize, Péče o zuby a Péče o tělo©.
Divize Péče o zuby je co do historie společnosti významnější a větší divizí, mezi hlavní značky patří: G.U.M., Philips Sonicare, Swissdent, TePe, Waterpik, UltraDEX, Halter
Bonbons, aj.
Cíle Profimedu jen jasné: produktů. - Hledat na českých a světových trzích „nové trendy“ a co nejrychleji je nabídnout svým zákazníkům. - Orientovat se podle požadavků odborníků, lékařů, stomatologů a jejich pacientů. - Inovovat a naslouchat svým zákazníkům. - Navštěvovat odborné kongresy, sledovat mezinárodní odbornou literaturu a aplikovat nejnovější poznatky ve výběru a doporučení vhodných výrobků zákazníkům.
Údaje o firmě www.profimed.cz

Příbalový léták